REGULAMIN ZAKUPU BILETÓW ON-LINE
Przed przystąpieniem do zakupu biletów za pośrednictwem Internetu należy zapoznać się z niniejszym regulaminem.
§ 1
DEFINICJE
1.1 Sprzedawca – Śląskie Centrum Florystyczne Rekpol Sp. z o.o., ul. Wodzisławska 37a, 44 – 351 Turza Śląska, NIP: 6472568248.
1.2 Regulamin – niniejszy dokument stanowiący regulamin sprzedaży biletów na Galę Bożonarodzeniową Śląskie Centrum Florystyczne Rekpol Sp. z o.o. za pośrednictwem Internetu, określający zasady, zakres i warunki korzystania z serwisu.
1.3 Witryna – strona internetowa dostępna pod adresem www.scf-rekpol.pl, której administratorem jest Sprzedawca.
1.4 Serwis – system umożliwiający zakup biletów na Galę Bożonarodzeniową Śląskie Centrum Florystyczne Rekpol Sp. z o.o., dostępny na stronie www.scf-rekpol.pl.
1.5 Gala – oznacza wydarzenie Galę Bożonarodzeniową.
1.6 Bilet – oznacza dokument uprawniający do skorzystania z Oferty Cateringowej przygotowanej przez Sprzedawcę w trakcie Gali. Wartość Biletu stanowi wartość oferty cateringowej.
1.7 Użytkownik – osoba korzystająca z witryny w celu zakupu biletu.
1.8 Operator płatności – rozliczenia transakcji zakupu biletów na Gale Bożonarodzeniową dokonane przez Użytkownika kartą kredytową i e – przelewem przeprowadzone za pośrednictwem CashBill.
1.9. Oferta Cateringowa – przygotowana przez Sprzedawcę propozycja dań, napojów, przekąsek, dostępna dla ogółu uczestników (bądź dedykowana) w trakcie Gali, stanowiąca równowartość Biletu.
§ 2
INFORMACJE OGÓLNE
2.1 Regulamin określa zasady zakupu biletów przez Użytkownika za pośrednictwem witryny oraz zasady dokonywania ich zwrotu i reklamacji.
2.2 Każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treści niniejszego Regulaminu przed zakupem biletu za pośrednictwem witryny.
2.3 Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z witryny oraz zakupu on-line biletów w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami obowiązującego prawa.
2.4 Śląskie Centrum Florystyczne Rekpol Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowania systemu płatniczego CashBill.
§ 3
ZAKUP BILETU ON–LINE
3.1 Zakup biletu on – line następuje poprzez złożenie za pomocą witryny zamówienia na bilet, na zasadach określonych w Regulaminie.
3.2 Dokonanie zakupu biletów w systemie on – line oznacza akceptację Regulaminu.
3.3 Płatność za bilet w systemie on – line możliwa będzie wyłącznie za pomocą operatora płatności, na który Użytkownik zostanie przekierowany bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
3.4 Użytkownik ma możliwość zapłaty za zamówione bilety wyłącznie za pomocą form płatności udostępnionych na stronie płatności.
3.5 Płatność wynikająca z jednego zamówienia powinna zostać dokonana jednorazowo, w całości oraz zawierać wartość wszystkich zamówionych biletów. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do wykonania płatności na raty lub oddzielnie za poszczególne bilety.
3.6 Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2010 r. sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
3.7 Ceny wskazane na stronach witryny, w potwierdzeniu zakupu oraz na biletach są kwotami brutto zawierającymi podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koszt transakcji obejmuje prowizję serwisu CashBill.
3.8 Nie później niż w terminie 30 minut od dokonania płatności na adres Użytkownika zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca wartość i identyfikator transakcji, dane identyfikacyjne, datę, godzinę, listę zakupionych biletów.
3.9 Sprzedaż biletów do wyczerpania miejsc.
3.10 Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży on-line w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
3.11 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
3.12 Bilet zostanie wysłany na adres e-mail podany w formularzu rejestracji w ciągu 72 godzin od zatwierdzenia zamówienia przez nasz zespół.
§ 4
ODBIÓR ZAKUPIONEGO BILETU ON–LINE
4.1 Bilet ważny jest od momentu jego otrzymania po dokonaniu płatności do momentu zakończenia Gali.
4.2 Każdy bilet oznaczony jest indywidualnym kodem oraz odpowiadającym mu numerem identyfikatora transakcji (ID transakcji) zamieszczonym bezpośrednio pod nim. Kod generowany jest elektronicznie i udostępniany jedynie Użytkownikowi.
4.3 Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie zakupionego biletu osobom trzecim. W przypadku zgłoszenia się u Sprzedawcy kilku osób z tym samym biletem, uprawniona do udziału w Gali będzie osoba, która jako pierwsza zgłosiła się z biletem. Sprzedawca w tym przypadku nie jest zobowiązany do zwrotu ceny biletu.
§ 5
ZWROT BILETU
5.1 Zwrotowi podlegają wyłącznie bilety zakupione zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu.
5.2 Zwrot Biletu może nastąpić z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Sprzedawcy (np. odwołanie Gali, zmiana terminu organizacji Gali).
5.3 Zwrot kosztów za zakupiony Bilet nastąpi najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od zgłoszenia zwrotu.
5.4 W przypadku odwołania Gali lub zmiany terminu jej organizacji Sprzedawca bezzwłocznie poinformuje o tym fakcie Użytkowników w formie wiadomości e-mail i zamieści informacja na stronie www.scf-rekpol.pl.
5.5 Sprzedawca zastrzega, iż w przypadku uzasadniającym zwrot kosztów zakupu biletu, zwracana będzie wyłącznie cena widniejąca na bilecie. Wszelkie inne dodatkowe wydatki poniesione przez Użytkownika nie podlegają zwrotowi.
5.6 Zwrot ceny biletu dokonywany jest w takiej formie, w jakiej dokonana została płatność za zakupiony bilet. Zwrot środków za bilet zakupiony w systemie on-line dokonany zostanie za pośrednictwem operatora płatności (na konto Użytkownika).
5.7 Bilety niewykorzystane, które utraciły ważność nie podlegają zwrotowi.
§ 6
REKLAMACJE
6.1 Reklamacje dotyczące usługi, w tym z tytułu nieprawidłowego działania serwisu, uszkodzeń i nieprawidłowości w otrzymanych dokumentach należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bilety@rekpol.info.
6.2 Prawo składania reklamacji dotyczących funkcjonowania witryny przysługuje wyłącznie Użytkownikom.
6.3 Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres Użytkownika oraz dokładny opis sytuacji stanowiącej przyczynę reklamacji. Reklamacje niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
6.4 Termin przyjęcia reklamacji upływa po 30 dniach od reklamowanej sytuacji (decyduje data wpływu reklamacji do Sprzedawcy).
6.5 Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od daty ich złożenia (w sytuacji, kiedy rozpatrzenie reklamacji wymaga dodatkowych wyjaśnień od składającego reklamację, termin ulega zawieszeniu).
6.6 O rozstrzygnięciu reklamacji Sprzedawca powiadomi wnoszącego reklamację pisemnie w terminie 7 dni od daty jej rozstrzygnięcia.
6.7 Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia zażalenia na rozstrzygnięcie reklamacji w terminie 30 dni od dnia jego otrzymania.
6.8 Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać do operatora płatności zgodnie z regulaminem zamieszczonym na stronie internetowej operatora płatności – CashBill. Zgłoszenie reklamacyjne do operatora płatności CashBill powinno zawierać: numer, kwotę oraz datę transakcji.
6.9. Reklamacji nie podlega Oferta Cateringowa- przygotowana przez Sprzedawcę, ogólnodostępna, bądź dedykowana.
§ 7
DANE OSOBOWE
7.1 Korzystając z witryny Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
7.2 Korzystając z witryny Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę w celu zawarcia i realizacji umowy zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
7.3 Administratorem danych udostępnionych przez Użytkownika jest Śląskie Centrum Florystyczne Rekpol Sp. z o.o. z siedzibą ul. Wodzisławska 37a, 44 – 351 Turza Śląska.
§ 8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Użytkownicy składają zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, potwierdzenia i inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
8.2 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Użytkownika.
8.3 Sprzedawca zastrzega, że Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Za termin wniesienia zmian w Regulaminie należy przyjąć termin opublikowania nowej wersji Regulaminu w witrynie.
8.4 Sprzedawca zastrzega, że korzystanie z Witryny odbywa się wyłącznie na koszt i ryzyko Użytkownika. Sprzedawca oświadcza, że dołoży wszelkich starań w zakresie od niego zależnym, aby korzystanie z Witryny przebiegało bez błędów, jednak nie gwarantuje sprawnego funkcjonowania Witryny w zakresie od niego niezależnym.